یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
کد خبر: 1183358
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
تشکری

حوزه/ دبیر اشراف فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروی زمینی ارتش از دوران دفاع مقدس تا به امروز بر محور ولایتمداری تکالیف خود را به نحو احسن انجام داده و خار چشم دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ محمود تشکری دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش و سومین جشنواره مالک اشتر مشترک سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی نزاجا که امروز در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش از دوران دفاع مقدس تا به امروز بر محور ولایتمداری تکالیف خود را به نحو احسن انجام داده و خار چشم دشمنان شده است.

سردار تشکری، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت، افزود: هرکدام از عناوین در ایام دفاع مقدس می‌تواند پرچمی برای همگان باشد تا مسیر شهدا، ولایت و ارزش‌های انقلاب را با پرچمداری رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دنبال کنیم.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا، با تأکید بر اینکه امروز نیروی زمینی ارتش از نیروهای پرنشاط، با انگیزه، پویا، رو به رشد و رو به تعالی است، تصریح کرد: امروزه نیروی زمینی با همدلی، هم‌فکری و هم‌افزایی بین مجموعه‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و تلاش همه فرماندهان، پرنشاط، پویا و رو به رشد و تعالی است.

وی با اشاره به تلاش‌های کارکنان نزاجا در عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری، ابراز کرد: در کنار فعالیت‌های صورت‌گرفته در نیروی زمینی ارتش، پرداختن به مسائل معنوی و اعتقادی، ارزش افزوده‌ای به این مجموعه اضافه کرده و سرمایه‌های انسانی در کنار مهارت، انگیزه، تحرک، روحیه معنویت را تبدیل به یک سرمایه ارزشمندی کرده که باید روز به روز آن را حفظ کنیم و لذا شاهدیم که با تلاش‌های صورت‌گرفته گام‌های بلندی در ابعاد مسائل معیشتی، وفاق، انگیزه و معنویت برداشته شده است.

سردار تشکری، به رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا از اقدامات نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: خروجی فرمایش‌های معظم‌له از اقدامات نزاجا همیشه رضایتمندی و خوشحالی را در پی داشته و نیروی زمینی ارتش همیشه پا به رکاب و پای کار است.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا، با اشاره به سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌محوری در نیروی زمینی ازتش، خاطرنشان کرد: این سه اصول، شعارهای بسیار ارزشمندی است و در این بین ولایت‌محوری همه مسائل را حل می‌کند و همه برکات و خیرات در آن نهفته است.

سردار تشکری، با اشاره به جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: تمام موفقیت‌ها مرهون تلاش‌های فرماندهان در نیروهاست، نفرات برگزیده به نمایندگی از نیروها و یگان‌ها در این جشنواره حضور دارند و فرماندهان باید قدردان عناصر و نیروهای خود باشند.

وی بصیرت، آماده به کار بودن و شجاعت را از ویژگی‌های مالک اشتر برشمرد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در دیدار با دولت چهاردهم توصیه‌های مهمی داشتند که عموماً در همه سطوح برای فرماندهان و مسئولان در همه سازمان‌ها بسیار راهگشاست، وظیفه همه فرماندهان است که عناصر کارآمد را بشناسند و از کارکنانی با خصوصیات جوانی، مؤمن، انقلابی متعهد و پر انگیزه بیشتر بهره ببرند.

سردار تشکری با اشاره به ویژگی فرماندهان نزاجا، گفت: امیر سرتیپ حیدری و فرماندهان نیروی زمینی ارتش همیشه در میدان و در میان کارکنان حضور دارند، در رسیدگی به کارکنان و نیروها پای کار هستند و در اولویت‌ها به هوش مصنوعی تاکید و از موانع هراسی ندارند.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا، توجه به معنویات را بسیار مهم برشمرد و ابراز کرد: همه ما به انس با قرآن و تضرع به خدای متعال نیازمندیم و در مسائل معنوی فرماندهان می‌توانند الگویی برای کارکنان باشند.

سردار تشکری، روحیه جهادی بسیجی در بین فرماندهان و نیروها، مدیریت شجاعانه و خلاقانه، اهتمام به ارتقای توان رزمی در سطوح مختلف، ارتقای تحرک در ترابری‌ها، اقدامات شایسته برای نیازهای معیشتی و مسکونی کارکنان، حمایت از درمان بیماری‌های صعب‌العلاج، حمایت و پشتیبانی از ازدواج و فرزند آوری کارکنان، تأمین مسکن شخصی و سازمانی برای کارکنان، اهتمام به تقویت هوانیروز با افزایش بالگردها و تشویق به سامانه‌های پرواز دید در شب و سلاح‌های برد بلند، نهضت قطعه‌سازی در مرکز «یاعلی» هوانیروز اصفهان، توجه به برنامه‌ریزی برای اجرای آمادگی برای اجرای عملیات‌های ویژه و ارتقای روحیه رزم در یگان‌ها و اقدامات جهادی را برخی از اقدامات برجسته در نیروی زمینی ارتش برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha